Nelze vyměnit a reklamovat špatnou velikost u objednávky, jejímž předmětem je zboží upravené na přání zákazníka. Odstoupit tedy nelze od objednávky zejména na textil potisknutý na míru (např. dresy s čísly, originální motiv zákazníka apod.)
PODMÍNKY REKLAMACE
a) Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.
b) Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit na uvedené kontaktní údaje písemně nebo mailem na info@sportneo.cz.
c) Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.
d) Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
e) Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Při prodeji na IČO je záruční doba 30 dní a vztahuje se pouze na vady, které měla věc v okamžiku převzetí zboží. O této věci je kupující povinen informovat bez prodlení pomocí reklamačního listu zaslaného na adresu firmy nebo na email info@sportneo.cz.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA
• vady vzniklé běžným používáním
• nesprávným použitím výrobku
• nesprávným skladováním či uchováváním
• nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl "Ošetřování a praní textilu s potiskem")
OŠETŘOVÁNÍ A PRANÍ TEXTILU S POTISKEM
• při praní veškerého textilu s potiskem i bez potisku používejte vždy pouze prací prostředky bez chemických rozpouštědel a agresivních chemikálií
• textil perte vždy naruby (potiskem dovnitř)
• textil perte maximálně na 40 stupňů.
POSTUP PŘI REKLAMACI
1. Informujte nás o reklamaci na e-mail info@sportneo.cz.
2. Stáhněte si zde reklamační list a vyplněný zašlete společně se zbožím.
3. Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na adresu pro vrácení zboží (adresa níže).
4. Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na www.sportneo.cz.
5. O Vaši reklamaci rozhodneme ihned nejpozději do 3 pracovních dní. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
REKLAMAČNÍ ADRESA
Martin Neoral
Zákostelí 6
79812 Kralice na Hané
tel.: + 420 721 354 032